maandag 6 december 2010

Terugblik op een bewogen jaar - II

Vandaag het tweede deel van mijn drieluik. Tien dagen na het overlijden van mijn oma en precies tien jaar nadat Peter-Bas en ik elkaar voor het eerst ontmoetten, zijn we getrouwd. Sinds augustus 2008 waren we al bezig met de voorbereidingen en op 20 februari 2010 gaven we elkaar het ja-woord in de Sint Augustinuskerk in Utrecht. Hieronder een reportage. Ramon Kool heeft de prachtige foto's gemaakt en bewerkt.


Stilte voor de storm.

M'n moeder nam een doos vol Brabantse worstenbroodjes mee.



Mijn zus Becky vond het ook erg spannend.



Mijn jurk gekocht bij Assepoester in Arnhem. PB had bij Duetz in Zeist een semi-maatpak laten maken.

Bloemen kwamen van Funky Flowers in Utrecht.

Trouwauto: de Volvo 1800 es van m'n schoonvader.












Het officiƫle gedeelte in de kerk.

























































En daarna feest!





































De band speelde het dak eraf (thanks Wiendelt, Es, Gabe en iedereen so much!) en Jan-Paul zorgde er achter de draaitafels voor dat het nog lang onrustig bleef.

















































Een special shout out naar Daan de wedding planner van Yep I Do. Dankzij haar werd onze bruiloft het rauwe knalfeest dat we hadden gehoopt!


Het is een prachtige, onvergetelijke dag geworden, mooier dan we ons hadden durven voorstellen. Er waren zoveel lieve vrienden en familieleden, en zoveel liefde... werkelijk met geen pen te beschrijven.

Bijzonder kippevelmoment: de ooms van Peter-Bas, Robert en George-Jan, speelden akoestisch Juliet van de Dire Straits.

Geen opmerkingen: