vrijdag 13 juni 2008

Free Your Mind

and the rest will follow.


Afgelopen zaterdag zijn we naar Free Your Mind festival geweest in Arnhem, samen met Maarten en Femke. Jeroen en Mir zouden ook meegaan maar die waren op het allerlaatste moment helaas jammerjammer geveld door ziekte. Ter plekke waren ook nog Wies, Sander, Marjolein en Arnold dus dolle pret.

We kwamen aan op Arnhem Centraal en het zonnetje was al flink aan het schijnen. Na eerst uitgebreid door politiehonden te zijn besnuffeld konden we doorlopen het terrein op. Het was mijn eerste keer FYM en het beviel best. Het is kleinschaliger dan Extrema Outdoor maar er waren genoeg verschillende house-soorten om van te smullen en het lag zo'n beetje midden in de stad en dat heeft ook wel weer wat. De sfeer was wel een beetje provinciaals, maar ja wat wil je in zo'n uithoek van Nederland. Het was wel gezellig en daar gaat het om.

We hebben de meeste tijd doorgebracht bij het buitenpodium Mono - Mesjokke DJ's kregen de sfeer er hier goed in - en de electrotent. Daar draaide Dr. Lektroluv die wat mij betreft het hoogtepunt van de dag was. Ik had hem al eens eerder live gezien en toen was het ook een feestje, maar dat was al weer een tijdje geleden dus ik verwachttte niet te veel. En dat was onterecht want hij was heerlijk aan het draaien en mixen - een vleugje acid house en een snufje AC/DC *thunder!* = a winning team in my book. De tent stond op zijn kop. Zie ook filmpje met daarop van links naar rechts Maarten, Fem, ikkie en Nathan. Da's een oude kennis van m'n studietijd die ik toevallig tegen het lijf liep in de electrotent. Ik was een jaar of vijf, zes geleden getuige van het plaatsen van zijn tepelpiercing en ging toen bijna van m'n stokkie, hihi, maar da's een ander verhaal. Leuk elkaar zo weer eens tegen te komen. Good old days...

ahum, dus filmpje:

Geen opmerkingen: