zondag 20 januari 2008

Kerst 2007

Ja, typisch gevalletje van oud nieuws, maar we hebben vandaag pas een leuk compilatiefilmpje in elkaar geknutseld van eerste kerstdag. Dat wil zeggen, Peter-Bas heeft geworsteld met de nieuwste versie van iMovie (wel een stuk gemakkelijker dan de vorige, maar nog steeds even puzzelen) en ik zat ernaast hinderlijke aanwijzingen te geven.

We hebben eerste kerstdag in Zundert gevierd zoals ieder jaar met mijn familie. Alleen dit jaar hebben we dat voor het eerst sinds ever (d.w.z. sinds ik geboren ben) niet bij mijn oma thuis gedaan. Ze is namelijk in december naar een prachtig appartementje verhuist in de Molenstraat (equivalent van de Kalverstraat maar dan in Zundert) omdat haar oude huis en tuin te groot waren geworden en hier en daar begonnen te vervallen. Ze heeft het er goed naar haar zin, maar het was toch iets te klein om tien mensen een groot kerstdiner voor te schotelen. Afgelopen kerst hebben we dus met z'n allen bij mijn ouders thuis gevierd. Met z'n allen dat zijn mijn ouders en zus Becky, oom Jan en tante Willy, mijn neefjes Johnno en Dylan, PB en ik en oma natuurlijk. Oh ja, en de hond van Jan en Willy; Boris. Zoals je in dit filmpje kunt zien, was het erg geslaagd.

Geen opmerkingen: