zaterdag 24 mei 2008

Wereldgolf


Rene Quist, hoofdredacteur van de Bovagkrant, is een collega van me bij uitgeverij RAI Langfords. In zijn vrije tijd onderhoudt hij de website www.wereldgolf.nl die hij zelf heeft opgezet. Op deze site wil hij zoveel mogelijk verslagen verzamelen van golfbanen wereldwijd. In april heb ik er in Belek, Turkije, zes gespeeld dus ik dacht, ik help hem even. Ik heb een verslagje geschreven en fotootjes geleverd die nu op zijn site te zien zijn. Erg leuk om zo je hobby (golf) met je talent (schrijven, als ik dat van jullie in al mijn nederigheid een talent mag noemen) kunt combineren.
Sowieso leuk dat ik nu best een aantal collega's heb die ook golfen. Zo ben ik een tijdje geleden een keertje gaan golfen met collega's van RAI Amsterdam (waar ik eigenlijk nooit mee te maken heb) en een collega van RAI Langfords (Wim Baal, accountmanager van Autokompas) op Henry Chapel in Vlaanderen. Tering wat een moeilijke baan is dat! Had ik gezegd dat het weer echt K was? Maar het was wel ontzettend gezellig.
Anyway, jongens wanneer gaan we na werktijd een balletje slaan?

Geen opmerkingen: